onsdag 9 juli 2008

Har du min hjärna?

Helt ärligt tror jag att jag tappade min hjärna någonstans på campingen i lördags.
Det finns också en risk att jag sålde den till priset av två cigg.
Dumt? Ja. Osannolikt? Nej.
Min förmåga att formulera något sånär innehållsrika sammansättningar av ord har därför drastiskt reducerats till skiten man hittar på kastrullens botten.
Trots att min IQ-befriade hjärna inte finns inom räckhåll för tillfället ska jag ändå försöka mig på en kort, mycket kort faktiskt, sammanfattning av Arvikafestivalen 08.

  • Death Cab For Cutie och Interpol var bäst.
  • Faster Linda däckade på ett bord och slog ut en tand.
  • Jag och Sandra är blondinernas okrönta härskare.
  • DOS är förmodligen det bästa musikvärlden någonsin skådat.

1 kommentar:

Thea sa...

Nej, jag har inte din hjärna. Har själv förlorat min någonstans i publikhavet i Sundsvall på gatufesten. Hoppas den hittar hem igen likaså min hjärna ;)