torsdag 17 juli 2008

Ticktack.

Jag försummar mina ord.
De ligger och skaver någonstans, längtar efter att få det utrymme de egentligen förtjänar.
Jag tänker på timmar, minuter, sekunder.
Vad är tid? Ett konkret bevis ticktack.
Ett ögonblick för dig är en tidsålder för mig. Vad har du missat? Vad har du sluppit undan? Tänk om jag hade varit den som sluppit undan.

Jag är väldigt trött, ledsen och får inte rätsida på någonting.
Ett hopkok av ord som inte betyder ett dugg för dig.
Ett evighetspussel för mig.
Men vad är en evighet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kika gärna in på min blogg!

Anonym sa...

Det där var fint på något sätt

Anonym sa...

Välkommen till Gratis-mp3.se!
På gratis mp3.se kan du ladda ner och lyssna på mp3s på din dator eller lägg in det som en ringsignal i mobilen, och allt är gratis. För att lägga in det i mobilen kan du använda Blåtand, USB eller IR.