fredag 19 juni 2009

Blomsterkrans.

Jag har spenderat många av mina somrar i en stuga på landet.

Det var somrar med jordgubbsplockande, midsommardansande, kvällsdopp, sommarkatter och allting annat som låter sådär utnött och klyschigt. Men jag älskade mina somrar, jag älskade att vara fem år och sitta på stentrappan och äta jordgubbar och grädde, jag älskade att stå på en brygga tillsammans med min pappa på kvällskvisten med ett metspö i händerna fokuserandes på det vitröda flötet samtidigt som myggorna inade runt omkring oss.
Jag har så många fina sommarminnen, minnen som gör mig glad, minnen som jag aldrig kommer förtränga.

3 kommentarer:

chili sa...

Glad midsommar:)

Lennart Pettersson sa...

Du har dina minnen, jag har mina. Dom är lika vackra.

J sa...

Vilken söt bild!
Lämna gärna din åsikt om mitt senaste inlägg :)