lördag 13 juni 2009

Snickelisnack.

Jag känner mig slö och tom på ord.
Jag känner mig glad och full av positiva känslor.
Det är inte riktigt min grej att tvinga fram intetsägande ord som bildar osammanhängande meningar i ett försök att tillfredsställa.. ja, vem?
Jag känner inte riktigt för att fylla mina rader med själlösa ord rörande vad jag har på mig, vad jag har ätit, vad jag har shoppat och sedan i ett desperat försök att liva upp det hela lägga till tusen smileys.
Men alla får självklart göra på sitt sätt.
Mitt sätt är varken bättre eller sämre än andras. Det är bara mitt sätt..

Men visst, jag gör ett försök.
Idag har jag på mig fleecebyxor och en röd hood som jag har spillt yoghurt på.
Idag har jag ätit en äggmacka med kaviar och ska snart göra en balja stuvade makaroner och dränka dem i ketchup.
Det senaste jag shoppade var tre paket cigg och två flaskor vin.

Klart.

Inga kommentarer: