torsdag 1 april 2010

Pax för Chuck.

Första april på en torsdag, helt värdelöst, om du frågar mig vill säga. Kanske beror denna bittra inställning på att jag är ledig, sitter i min blommiga fåtölj (som för övrigt är antingen skitsnygg eller skitful beroende på vem man frågar) och glor på "Gossip Girl". Mm, tristessbad. Jag önskar att jag vore bakfull, men tydligen vill inte kroppen vara det två dagar i rad. Varför kan man inte ta ut en bakisdag i förskott? En fråga som kräver ett svar.
I vilket fall som helst har jag omedvetet rest åtta år tillbaks i tiden och blivit tonåring igen, tack vare tv-serien nämnd ovan. Så nu är jag är tretton bast och förälskad i två grabbar som bor i New York, är stenrika, jävligt snygga, och just ja, icke existerande. Känns.. sådär.
Tydligen har min bästa Peter också en liknande crush på en av killarna, Chuck Bass, tur för mig att jag paxade honom först, synd för dig Peter.
Just ja, jag har börjat paxa saker också, testa, det funkar.
Vad ska jag säga? Jag njuter bara av min ungdom.

2 kommentarer:

Johan sa...

Har en bekant som ser PRECIS ut som Chuck. Tyvärr har han sambo. Men han är iallafall straight!

Gisela sa...

Hej!

Mitt namn är Gisela och driver IAMX Scandinavian Street Team. Såg att du skrivit om bandet tidigare och därför vill jag bjuda dig att joina oss!
Vi har precis börjat och just nu håller vi på att rekrytera drivna och ambitiösa människor som är lika entusiastiska att hjälpa bandet lyckas som Vi är. Mer info kommer komma inom kort. Vi kommer att ha massor med tävlingar med många fina priser för de som vill hjälpa promota bandet.
Om detta låter kul och intressant maila mig på gisela.sotomayor.s@gmail.com så skickar jag mer info.

Med vänlig hälsning
Gisela Sotomayor