lördag 24 april 2010

Feber.

Efter en veckas badande i febersvett verkar nu äntligen kroppen gå tillbaka till sin normala temperatur. Jag orkar inte vara en så pass äcklig människa längre, det räcker med lagom äcklig.
Tur att friskhetstecknen blir allt fler, för jag känner verkligen för att inhandla tio par skor innan nästa veckas slut. Synd dock att jag känner för någonting sådant när jag vet att det aldrig kommer att hända. För tyvärr verkar varken Kalle XI eller Linné vilja befinna sig i min närhet, som vanligt, det är bara Selma man kan lita på ibland.
Vad hände egentligen med den där miljonen jag önskade mig när jag kastade en slant i önskebrunnen i China Town när jag var 12 bast? Tio år och nu skulle det sitta fint att få dem.

Möter verkligheten på måndag igen, det känns skönt.
Tills dess vilar jag, och lyssnar.

Wrecked Metal (Sean Kim Remix) by seankim

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grym låt!

Lennart Pettersson sa...

Saknar dig...

Frida sa...

Oj vad längesen jag besökte din blogg! Vilken fin layout du har, jättfin verkligen :)

Jobbigt att vara sjuk, hoppas du mår bättre nu!

Anonym sa...

Denna Sida Upp!

Tn sa...

Your article has so many useful information,and so attractive design.I am very like this.Online Store,everyone like to buy yourself lovely and comfortable shoes or clothes.Unique design bag,I think in our country this kind of design is so little.Right?hah!!Why don't you try our new design chaussures tn shoes?It has high protect function,and also make your feet feels very comfortable.In our store, puma future cat shoes has a large discount activity online,already attracted so many customers attention.If you like them,you must hurry action to choose them.At the same time,uinque design and perfect appearance tn requin shoes now hot selling online.I hope we can learn each other.

matts sa...

det var en upplevelse