lördag 9 maj 2009

Nu ska jag bli blind.

Det här med pin-kod är nog inte riktigt min grej.
Pin-kod är förmodligen den sämsta skiten någonsin, tjafs och trams, ett hån mot mänskligheten, en kletig loska i ansiktet.
Vet du vad jag har för pin-kod? Nej, inte jag heller, inte den blekaste faktiskt.
Vad ska jag ha en mobiltelefon till om jag det enda jag kan se på displayen är "Slå din pin-kod"? Ha den som prydnad? Jaha, tack för kaffet, blindhet nästa, varför inte döden på direkten.
Kanske skulle man satsa på att bli blind, slippa se fanskapet ligga där och håna i tysthet. Ska överlägga lite med mig själv, återkommer senare.

You stole the sun from my heart mobiljävel.

Ett frosseri i svordomar och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Detta är tyvärr en nödvändighet då jag anser att min förmåga att spela normal och fin i mun totalt har punkterats av Halebop.
Nu ska Rex The Dog och jag dammsuga skiten ur det här fruktansvärda rummet.

Inga kommentarer: