måndag 25 maj 2009

Skogsbärscider och rättegång.

Feber och kyla i sommarvärmen. Det var längesen min kropp strejkade och tvingade mig att ligga i sängen med rullgardinen nere.
Natten bjöd på tusen osammanhängade och smått bisarra drömmar.
Jag fick ett brev från Systembolaget där det stod att jag skulle ställas inför rätta av den orsaken att jag stulit två burkar 33 cl skogsbärscider 4.5. Detta fick tårarna att börja rinna eftersom jag sekunden innan blivit tvingad av mina grundskolelärare att åka längdskidor med min lillebror på ryggen på grund av att jag ätit ett tunnbröd i samma rum som dem.
En och annan snygg grabb dök också upp i drömmen men inte fan fick man en chans på dem.
Sen hittade jag en nyckel till en motorcykel i en tändare.

Jag ska leka drömtydare lite senare när jag orkar.

1 kommentar:

DINA sa...

vad vacker headerbild du har :) puss /Miss D.