måndag 25 augusti 2008

Hanna the djurplågare.

Jag hittar inte mina favoritskor.
Mina nya, dyra, svarta pumps försvann i helgen. Tillsammans med några miljoner hjärnceller for de sin kos och lämnade mig barfota och IQ-befriad.
Min självbehärskning står för tillfället på minus och jag är ytterst nära att göra något straffbart för att på nåt sätt bli av med mina agressioner.

Jag har en tendens att vara en aning rund om fötterna när jag kommer hem på natten/morgonen efter kalastimmarna.
En natt var jag som vanligt förbannad på min cykel och känner att jag på nåt sätt måste ge utlopp för den bubblande ilskan inom mig. En boll på gräsmattan uppenbarar sig och jag drämmer i väg den med en kraft sällan skådad. Det var den första ostudsande bollen jag sett i hela mitt liv, sen såg jag att det var en igelkott.
Jag skäms och förtjänar ett straff.

Inga kommentarer: