tisdag 12 augusti 2008

Leave the city and come home.

Way Out West blev en omtumlande festival, minst sagt.
Tåget till min hemstad anlände först idag och alla intryck, händelser, känslor från Göteborg har därför inte riktigt hunnit smälta in.
Efter en vecka på en pysande luftmadrass, alkoholkonsumtion av det överdrivna slaget och livemusik i världsklass har det bildats ett rundpingislag i mitt huvud som inte riktigt kan hålla bollarna i styr. Mina ben är trötta och tanken på att agera bollkalle känns inte det minsta lockande för tillfället.
Istället lutar jag mig tillbaks, njuter av mina tre nyinköpta skivor från Bengans och funderar på vart kantarellerna behagar ploppa upp härnäst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har.
Jag hoppas du får en fin dag.

Ps. Bli medlem idag, det är precis som Buzzador. Om du blir medlem får du 500 välkomstpoäng och ju längre du är medlem ju fler erbjudande kommer du få - och med det fler poäng, vilket gör att du får fler gratissaker.

http://www.buzzscout.se/?mref=1235