måndag 23 februari 2009

Jag ska ge dig spö.

För ett tag sedan blev min mobiltelefon stulen.
Jag har inte spärrat mitt kontantkort och slog därför ännu en signal till mitt gamla nummer nu på morgonen.
Fanskapet svarar på engelska och vägrar berätta vem han är, han säger bara "wrong number".
Wrong number my ass. Tror du att jag är född igår?
Kanske en aning naivt av mig att tro att grabben i fråga ska ge sig till känna, men det struntar jag i, jag vill slå honom.

Om ni har lust kan ni ju plingelilinga till denna gentleman som verkar ha lite svårt att skilja på mitt och ditt.
Ni kan nå honom på nummer: 0702746674

Fortsättning följer, var så säkra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vilket pucko. Först snor han din mobil och använder sen samma nummer. Han verkar inte vara såå smart tycker jag. ;) Kanske skulle slå honom en pling och se om han svarar på engelska då också. :)