fredag 6 februari 2009

Skämmes.

Jag är värdelös på att uppdatera. Som om någon skulle bry sig egentligen, tror inte det.

Hemma sen i onsdags.
Min mor ligger i sängen med hög feber, lillebror är allmänt disträ, pappa är på Elfenbenskusten, vovven äter, kissar och gosar.
Själv har jag varit och handlat alvedon till mamma, sagt till bror att hans syster är svag och behöver hjälp, sms:at far och checkat av att han lever.

Ointressant med andra ord, fruktansvärt ointressant faktiskt.
Det är nästan så att man skäms.

Föresten! Jag har även inhandlat yoghurt med extra kalcium som jag hoppas ska läka mitt urholkade och illa medfarna skelett.
Nu ska jag dricka vin.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hörredu! jag bryr mig faktiskt om du uppdaterar bloggen eller icke! måste ju ha lite koll på vad min älsklingshanna hitter på! :)

puss love!

Hanna HJ sa...

Jag älskar min faster Linda så <3

Anonym sa...

å jag dig hjärtat!

Anonym sa...

Jag gillar din blogg, den är verkligen bra! ^^

Håll gärna koll på min blogg via bloggvin om du vill, finns länk till vänster i min blogg =D