fredag 3 april 2009

Använda kalsonger.

Jag vill ha en pengar, en massa pengar. Hur blir man rik?
Min kära vän Mattias, numera Sven, sålde för ett antal år sedan sina använda kalsonger till en grabb någonstans ute i landet. Vet dock inte hur mycket han betalade för underbraxisarna, men känner mig ändå en aning tveksam till om jag har vad som krävs för att kunna genomföra någonting liknande. Eller det är klart jag har vad som krävs för att använda underkläder, men ja, ni fattar..
En gång gick jag in stenhårt för att bli rik på pantburkar, det gick jättebra tills dess att jag pantade alla burkar och flaskor och råkade trycka på knappen "Skänk din pant till Rädda Barnen" istället för "Pantkvitto". Jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv.

På nåt sätt ska det nog ordna sig, annars har jag ju alltid morsan och farsan.

2 kommentarer:

Ronny sa...

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.
Du kanske upplever denna kommentar lite opersonlig? Men någonstans måste man ju börja?

Linnéa sa...

Jag tror Ronny vill köpa dina använda underkläder!