torsdag 16 april 2009

Tajta brallor.

Personligen anser jag att duon Hanna&Elvira, dvs. jag och min cykel, har företräde vad som än händer och sker i omgivningarna runt omkring.
Tydligen är inte polisen av samma åsikt eftersom jag var nära på att köra över tre av dem när jag cyklade till jobbet i förmiddags. De förföljde mig sedan i sin stora piketbuss genom hela stan. Jag höll på att kissa på mig tusen gånger.
Jag vill inte ge mina pengar till polisen, jag vill skänka mina pengar till Systembolaget och eventuellt få någonting i utbyte.
Som tur var körde de bara förbi, och som tur var visade det sig att den ena polismannen var ganska snygg.
Framme vid salongen kommer en kille fram till mig och frågar efter cigg. Han får en cigarett, flinar upp sig och säger "HÖHÖ, det är himla svårt att hoppa av cykeln när man har så tajta brallor som jag har". Blinkeliblinkeliblink.
Jag sa till honom att skaffa sig nya byxor.
Vågade inte säga så mycket mer, han såg lite knarkig ut och hade förmodligen dödat mig då.

Inga kommentarer: