torsdag 11 september 2008

Coldplay.

Fick ett samtal från en Danne på EMI idag.
Han sa att jag hade vunnit två biljetter till Coldplay på torsdag.
Känns ganska fint, helt kalas faktiskt.
Frågan är nu bara varför jag så generöst har tilldelats dessa två värdefulla papperslappar?
Det kan hända, och förmodligen är det så, att jag har suttit i min ensamhet och lallat ihop ett oseriöst rim som motivering varför just jag ska vinna.
Så gick det till när jag roffade åt mig två backstagepass till Arvika i somras.
Jag som faktiskt aldrig har vunnit nåt i hela mitt liv förutom på midsommarslotteriet som hette "Vinst till alla som tar en lott".
Jag har inte ens en litenliten aning om vad jag har gjort, kanske har jag bara varit snäll, men vad är oddsen för det?
Tack EMI, tack Danne, du ska få en kram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va avundsjuk jag blir! Jag har försökt få med mig folk dit, men kunde inte hitta nån som ville. Jag skulle ha pratat med dig tidigare tydligen :P

Anonym sa...

Jävlar vad vacker du va! <3

Anonym sa...

jag ska också se coldplay live!;D