söndag 7 september 2008

Enjoy the silence.

Helgens hektiska schema och min något nonchalanta stil förklarar varför orden inte infunnit sig på sidan som de annars brukar göra. Med i bilden finns självklart också en viss alkoholkonsumtion som säkerligen också har påverkat, jag väljer dock att ignorera den biten.
Helgen var superkalas, fina människor, fina drycker, fina stunder.

Nu är det höst.
Människor är fina på hösten, speciellt i oktober.
Trädens vackra skiftningar i kombination med den lätta luften och det gnistrande ljuset skapar ett lugn som sprider sig i kroppen, lägger sig till ro och förhoppningsvis håller mig varm de opålitliga novemberdagarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Jag hamnar ofta på din sida genom merpoäng eller vad det heter ;P Hur är allt med dig?

Anonym sa...

Jodå, det är fint med mig :) Har jobbat onsd-sönd nu så är rätt sliten. Men sjukt uttråkad ;P

Anonym sa...

Visst är hösten fin, med dessa härliga färger.

Vi har också sådan galna grannar som gnäller över våra hundar. Så du är inte ensam och ha tokiga käringar på din gata.