lördag 7 mars 2009

Ge mig det jag vill ha.

En lugn lördagskväll i sängen tillsammans med mina två själsfränder Pepsi Max och Asus.
Innan klockan tickar över midnatt ska jag helst ha slängt iväg en beställning på ett antal skivor, 50:- rabatt går snart ut och att ignorera denna lilla lapp vore som att ge en 50-lapp till farsan utan orsak.
Tyvärr har dessa mycket välbehövliga kronor helt plötsligt sjunkit drastiskt i värde. Av okänd anledning ligger det nu skivor för 970:- i min "varukorg" och 50 spänn känns mest som en droppe i havet. Förmodligen mycket på grund av att min beställning ligger på en helt annan e-handelsbutik än den jag har rabatt på. Det är inte mitt fel, det är den där skitbutiken som inte erbjuder mig de titlar jag vill ha.

Denna kväll tillhör Walter Meego och Cut Copy.

Inga kommentarer: