torsdag 12 mars 2009

Hanna fixar.

Jag ska hjälpa min far att fixa biljetter till U2-spelningen på Ullevi imorgon. Det betyder att jag inte alls får den sovmorgon jag hoppats på. Men inget klagande, inget tjafs och trams, klart man ställer upp.

Jag känner mig en aning disträ.
Känner mig distraherad av någonting som jag inte riktigt kan få grepp om.
Jag låter det glida ur händerna, eventuellt plockar jag upp det imorgon.
Men ni behöver inte vara speciellt oroliga. Sannolikheten att jag avsätter några av mina värdefulla minuter till att böja mig ner och börja treva efter något diffust som kvällen innan störde min koncentration är ytterst liten. Satsar nog på att dricka vin istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Supersnygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)

fridafritzon.blogg.se