måndag 9 mars 2009

A sharp knife.

Längtan ut, my ass.
Väderdjävulen gav mig en rak höger full med snö igår, vilket skämt.
Idag blir det inget patetiskt gulligull, idag vill jag bara slå någon.
Min far brukar vara bra på att agera slagpåse, tyvärr befinner han sig för tillfället i Casablanca.
Jag får hitta någon annan att vara elak mot. Har dock ett par innestående knytnävar som ska fördelas på ett antal tanter här i området, har dock en känsla av att när det kommer till kritan är jag för feg, eventuellt även för svag, plus att de har gångstavar.
Får helt enkelt lita på min förmåga att uttrycka mig verbalt och förhoppningsvis på så sätt få gäddhänget att dallra lite extra. Dessa skälvningar kan i och för sig skada mig lika mycket som de skadar dem. Friskt vågat.

Nu måste jag ha lite frisk luft.

Inga kommentarer: