lördag 31 maj 2008

Min hiss går inte ända upp.

Idag vaknade jag av Andrea Bocelli, ganska ljuvligt en dag som denna.

När jag skulle hämta ut min väska inatt fick jag någon annans väska, detta konstaterade jag och åkte sedan hem. Innan jag satte nyckeln i låset hann jag dock med att hoppa framför en buss, göra busschauffören vansinnig, få en vakt att tappa behärskningen efter ett misslyckat försök att bära mig ut ur bussen, börja stortjuta, hota med att min pappa inte är att leka med och muta chauffören med 100 spänn. Jag fick tillslut åka med men hoppade av vid fel busshållsplats.
Jag råkade även somna med en skål med jordgubbsfil på magen.

Ikväll kör vi igen.

Designade fondväggar och fototapeter – photowall.se

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyssnar du på "Conte" (orkar inte skriva ut hela låttiteln)?