fredag 23 maj 2008

Poor girl.

Ojoj vad idéfattig jag känner mig, dagen har minst sagt varit improduktiv.
Jag har en medfödd förmåga att skjuta saker på framtiden och förmodligen får jag mig en käftsmäll så småningom.
I och för sig har jag plockat liljekonvaljer, men det vetefan om det är någonting att förhäva sig över, gott luktar de i alla fall.

Ska tillägga att det har dykt upp lite info gällande Accelerator:
"På tisdagen öppnar vi Münchenbryggeriet kl 17. Vi kommer då att ha fyra artister på en scen, och DJ:s däremellan. På onsdag öppnar vi kl 15, och då blir det en jäkla massa band på ett gäng olika scnener - fullt ställ helt enkelt.

Vi säljer biljetter i entrén (för ett lite högre pris än förköp), men vi kommer endast kunna ta emot kontanter. Inga kort funkar alltså."

Designade fondväggar och fototapeter – photowall.se

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för din kommentar hos mig, nog kändes det lite bättre när jag läste den för jag vet att du har rätt, men det är så svårt att slita sig ur melankolin...

/smultris