tisdag 6 maj 2008

Okontrollerat svammel.

Jag är ingen modenörd och jag pallar inte riktigt med alla trender hela tiden. Vart vill jag nu komma med detta? Har för tillfället glömt, men jag kommer nog på det snart.
Det är ganska skönt vissa gånger när jag inser hur mycket cash jag faktiskt sparar på grund av att mina intressetrådar är sydda i en helt annan sömm än just den otroligt kostsamma modesömmen.

Detta resonemang håller inte ens för en ynka vindpust, jag vet. När denna sommar är slut står förmodligen spargrisen på minussidan, medan konsertbiljetter och skivor står på plus.

Dock innebär detta inte att jag totalt skiter i allt som har med kläder etc. att göra. Skulle jag påstå att jag gör det är jag ju dum i huvudet. Vissa kanske redan har den åsikten, men det är deras problem och inte mitt.


Just ja, det jag vill komma fram till är att jag idag la undan en klänning som jag själv tyckte var väldigt söt. Sista dag för köp är imorgon, hm?




Inga kommentarer: