onsdag 14 januari 2009

Jag vill banka skiten ur någon.

Tittade precis på Uppdrag Granskning och deras repotage från Spanien rörande sjuka hundar som adopteras till Sverige.

Jag skäms över de där cyniska jävla skitkärringarna, speciellt över hon som sitter på sitt feta arsle här i Sverige och trots klara bevis på plågeri försvarar organisationen i Andalusien.
När hon tar upp transporterna som svenska kennlar gör till olika utställningar runt om i landet och jämför dessa med de bilar som går från Spanien till Sverige, de bilar som packar in 17 hundar i en kombi, börjar jag seriöst fundera på om hon föddes med skabb i hjärnan eller har utvecklat det på senare tid.
Jag blir ledsen, upprörd, och arg, men mest av allt känner jag mig bara så himla hjälplös.


http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=103782&a=1386421&lid=puff_1387020&lpos=extra_0

2 kommentarer:

Stefan sa...

Hur mycket stryk får jag ?

Steffo sa...

Snälla, banka skiten ur mig då. Och låt mig sedan vara DIN slav !

jag_undrar_bara[snabel-a]yahoo.se